Preskočiť na hlavný obsah Preskočiť prehliadku
  • O nás
    • História
    • Naše hodnoty
    • Korporátna zodpovednosť
    • Kontakty
    • Kariéra
    • Certifikáty a dokumenty na stiahnutie
    • Oznámenia ŠUKL – stiahnutie liekov
    • Vzdelávanie
    • Aktuality
  • Lekáreň
    • Ponuka služieb
    • Moja UNIPHARMA portál
    • Zákaznícky WebPortál
    • Certifikáty a dokumenty na stiahnutie
    • PLUS LEKÁREŇ
  • Dodávateľ
    • Ponuka služieb
    • Zákaznícky WebPortál
    • Nový dodávateľ
  • Časopis lekárnik
    • O nás
    • Archív čísel
    • Kontakty na redakciu
    • Články
    • Pre dodávateľov a inzerentov
    • Objednávka predplatného
    • Pre predplatiteľov
Moja Unipharma portál
  • SK
    • SK
    • EN
  • SK
    • SK
    • EN
Domov › Blog › Voľnočasové › Recenzie na internete
  • O nás
    • História
    • Naše hodnoty
    • Korporátna zodpovednosť
    • Kontakty
    • Kariéra
    • Certifikáty a dokumenty na stiahnutie
    • Oznámenia ŠUKL – stiahnutie liekov
    • Vzdelávanie
    • Aktuality
  • Lekáreň
    • Ponuka služieb
    • Moja UNIPHARMA portál
    • Zákaznícky WebPortál
    • Certifikáty a dokumenty na stiahnutie
    • PLUS LEKÁREŇ
  • Dodávateľ
    • Ponuka služieb
    • Zákaznícky WebPortál
    • Nový dodávateľ
  • Časopis lekárnik
    • O nás
    • Archív čísel
    • Kontakty na redakciu
    • Články
    • Pre dodávateľov a inzerentov
    • Objednávka predplatného
    • Pre predplatiteľov
  • SK
    • SK
    • EN
Moja Unipharma portál
8. júna 2023

Recenzie na internete

Ako ich získať a ďalej s nimi pracovat’?

Získanie recenzií od zákazníkov je dôležitým aspektom budovania dobrej povesti a zvyšovania dôveryhodnosti vašej značky. Recenzie pomáhajú zákazníkom rozhodnúť sa či si daný produkt/službu kúpia, alebo nie. V tomto článku vám ukážeme niekoľko spôsobov, ako získať viac recenzií od zákazníkov a ako s nimi ďalej pracovať.

Požiadajte zákazníkov o recenziu
Najjednoduchší spôsob, ako získať viac recenzií od zákazníkov, je požiadať ich o to. Ak máte e-shop, môžete pridať odkaz na stránke s potvrdením objednávky, ktorý vedie na váš profi l na Googli či na Facebookovej stránke. Môžete tiež zaslať e-mail zákazníkom, ktorí nedávno uskutočnili nákup a požiadať ich o pridanie recenzie. Určite ste sa už s tým stretli pri online nákupoch, keď vám po niekoľkých dňoch príde dotazník spokojnosti z porovnávača cien.
V prípade kamennej prevádzky môžete umiestniť pri pokladni QR kód, ktorý zákazníkov nasmeruje priamo na vaše profily na jednotlivých platformách. Alebo ich o recenziu poproste osobne. Snažte sa zákazníkom celý proces čo najviac uľahčiť – čím jednoduchší proces, tým vyššia šanca, že vám pridajú hodnotenie.

Reagujte na recenzie
Na získané recenzie nezabudnite zareagovať. V prípade pozitívnych poďakujte, oceňte, že si zákazník našiel čas na pridanie recenzie. Samozrejme, nie všetci zákazníci sú spokojní na 100 % a medzi recenziami sa objavia aj negatívne. Pri týchto recenziách tiež vždy poďakujte za reakciu a následne reagujte na samotnú recenziu – vždy reagujte vecne a zachovajte si profesionálny prístup. Ak sa v recenzii objavila chyba alebo problém, uznajte to.
Najlepším spôsobom, ako riešiť negatívne recenzie, je ponúknuť zákazníkovi riešenie. Snažte sa byť konkrétny a ponúknuť riešenie, ktoré bude zákazníkovi vyhovovať. Ak je to možné, ponúknite mu náhradu alebo opravu problému.

Ako ďalej využiť recenzie
Recenzie vám môžu ukázať, čo majú zákazníci na vás radi a čo im, naopak, prekáža. Pozitívne reakcie môžete využiť napríklad pri komunikácii na sociálnych sieťach, web stránke či newsletteroch – ostatným potenciálnym zákazníkom tak ukážete, že vaše produkty alebo služby sú kvalitné a odporúčané inými zákazníkmi. Môžete tiež napríklad komunikovať, že xx % zákazníkov oceňuje vaše poradenstvo a podobne.
Negatívne recenzie sú zas skvelou príležitosťou zlepšiť vaše produkty/služby a ukázať, že vám záleží na spätnej väzbe vašich zákazníkov.

autor: Michal Dragan

článok bol uverejnený v časopise Lekárnik 5/2023

Kategórie článkov
Advertorial - články o zdraví
Aktuality
Konferencie
Novinky z IT
Právne rady
Reportáže
Rozhovory - lekárnici
Rozhovory - osobnosti
Voľnočasové
Zdravotníctvo
Zo života UNIPHARMY
Najnovšie články
30. mája 2025
Slintačka a krívačka. Jedno z najnákazlivejších vírusových ochorení zvierat
Slintačka a krívačka je jedno z najnákazlivejších vírusových ochorení hospodárskych zvierat s obrovskými socio-ekonomickými dopadmi na hospodárstvo krajiny. Ochorenie postihuje hovädzí dobytok, ošípané, ovce, kozy a iné párnokopytníky. Slintačka a krívačka je choroba uvedená v zozname WOAH (Svetová organizácia pre zdravie zvierat) a jej výskyt sa musí hlásiť. Bola prvou chorobou, pre ktorú WOAH vytvorila…
Prečítať
29. mája 2025
Narodilo sa najmenej detí
Na Slovensku bolo v roku 2023 evidovaných 48 812 pôrodov s počtom 49 375 narodených detí. Ide o historicky najnižšie počty. V roku 2023 klesla medziročná pôrodnosť o 3 970 pôrodov (7,5 %) v porovnaní s rokom 2022. Od začiatku sledovaného obdobia (r. 1996) išlo o najnižší počet pôrodov s poklesom o 10 972 (18,4…
Prečítať
28. mája 2025
Členstvo v PLUS LEKÁRNI nám pomohlo rozšíriť našu ponuku a zlepšiť kvalitu služieb, ktoré pacientom poskytujeme
Tento mesiac sme navštívili obec Beluša, kde sme sa porozprávali s PharmDr. Ivanou Polákovou, majiteľkou a odbornou zástupkyňou v miestnej lekárni. Lekáreň Belmedika sa nachádza v zdravotnom stredisku, kde sídlia všeobecní lekári a pediater. Rozprávali sme sa nielen o jej každodennej práci, ale aj o tom, aká bola jej cesta k tejto lekárni, prečo sa…
Prečítať
Adresa:
UNIPHARMA – 1. slovenská lekárnická akciová spoločnosť, Opatovská cesta 4, 972 01 Bojnice
Spoločnosť je zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Trenčín, oddiel: Sa, vložka číslo 272/R
IČO 31625657
DIČ: 2020468780
IČ DPH: SK2020468780
Fakturačné oddelenie:
tel: +421 46 5154 158
e-mail: fakturaciabo@unipharma.sk
Československá obchodná banka:
SK56 7500 0000 0003 1188 5563
Tatra Banka:
SK55 1100 0000 0026 2600 5048
Všeobecná úverová banka:
SK17 0200 0000 0014 7584 0382
Kontakt:
ODS Bojnice: +421 46 5154 100
ODS Bratislava: +421 2 682 019 10
ODS Prešov: +421 51 7565 511
e-mail: unipharma@unipharma.sk
2023 © UNIPHARMA – Všetky práva vyhradené | Cookies